Sicondu u Wall Street Journal, e cumpagnie farmaceutiche è i guverni di u mondu sanu cumprà attualmente grandi quantità di buttiglie di vetru per cunservà i vaccini.
Solu una sucietà Johnson & Johnson hà acquistatu 250 milioni di piccule buttiglie di medicinali. Cù l'afflussu di altre cumpagnie in l'industria, questu pò purtà à una scarsità di fiale di vetru è di materie prime di vetru speciale.
U vetru medicale hè differente da u vetru ordinariu adupratu per fà utensili di casa. Devenu esse capace di resiste à cambiamenti estremi di temperatura è mantene u vaccinu stabile, dunque si utilizanu materiali speciali.
A causa di a bassa dumanda, sti materiali speciali sò generalmente limitati in riserve. Inoltre, l'usu di stu vetru speciale per fà fiale di vetru pò piglià ghjorni o ancu settimane. Tuttavia, hè improbabile chì a scarsità di buttiglie di vaccinu si verifichi in Cina. Digià in maghju di questu annu, l'Associazione Cinese di l'Industria di i Vaccini avia parlatu di sta materia. Anu dettu chì a pruduzzione annuale di buttiglie di vaccinu di alta qualità in Cina pò ghjunghje à almenu 8 miliardi, ciò chì pò risponde pienamente à i bisogni di pruduzzione di novi vaccini corona.
Spergu chì u COVID-19 finirà prestu è chì tuttu tornerà à a nurmalità prestu.Saida Glasssimu sempre quì per sustene vi in diversi tipi di prughjetti di vetru.
Data di publicazione: 24 di ghjugnu 2020