CUMU HÈ FATTU U VETRU TEMPERATU ?

Mark Ford, direttore di u sviluppu di a fabricazione in AFG Industries, Inc., spiega:

U vetru temperatu hè circa quattru volte più forte di u vetru "ordinariu", o ricottu. È à u cuntrariu di u vetru ricottu, chì pò frantumassi in schegge frastagliate quandu si rompe, u vetru temperatu si frattura in picculi pezzi relativamente innocui. Di cunsiguenza, u vetru temperatu hè adupratu in quelli ambienti induve a sicurezza umana hè un prublema. L'applicazioni includenu finestrini laterali è posteriori in veiculi, porte d'entrata, recinti per docce è vasche, campi da racquetball, mobili da patio, forni à microonde è lucernari.

Per preparà u vetru per u prucessu di tempera, deve prima esse tagliatu à a dimensione desiderata. (Riduzioni di resistenza o guasti di u pruduttu ponu accade se qualsiasi operazione di fabricazione, cum'è l'incisione o a bordatura, si faci dopu à u trattamentu termicu.) U vetru hè tandu esaminatu per imperfezioni chì puderanu causà rottura in ogni tappa durante a tempera. Un abrasivu cum'è a carta vetrata elimina i bordi taglienti di u vetru, chì hè dopu lavatu.
PUBLICITÀ

Dopu, u vetru principia un prucessu di trattamentu termicu in u quale passa per un fornu di tempera, sia in batch sia in continuu. U fornu riscalda u vetru à una temperatura di più di 600 gradi Celsius. (U standard industriale hè 620 gradi Celsius.) U vetru hè tandu sottumessu à una prucedura di raffreddamentu à alta pressione chjamata "tempra". Durante stu prucessu, chì dura solu pochi secondi, l'aria à alta pressione soffia a superficia di u vetru da una seria di ugelli in diverse pusizioni. A tempra raffredda e superfici esterne di u vetru assai più rapidamente chè u centru. Mentre u centru di u vetru si raffredda, prova à staccassi da e superfici esterne. Di cunsiguenza, u centru ferma in tensione, è e superfici esterne entranu in cumpressione, ciò chì dà à u vetru temperatu a so forza.

U vetru in tensione si rompe circa cinque volte più facilmente chè in compressione. U vetru ricottu si romperà à 6.000 libbre per pollice quadratu (psi). U vetru temperatu, secondu e specificazioni federali, deve avè una compressione superficiale di 10.000 psi o più; generalmente si rompe à circa 24.000 psi.

Un altru approcciu per fà u vetru temperatu hè a tempera chimica, in a quale diverse sustanze chimiche scambianu ioni nantu à a superficia di u vetru per creà cumpressione. Ma postu chì stu metudu costa assai di più chè aduprà forni di tempera è tempra, ùn hè micca largamente adupratu.

 

13234

Imagine: AFG INDUSTRIES
TESTÀ U VETRUimplica punzonallu per assicurassi chì u vetru si rompa in parechji picculi pezzi di dimensioni simili. Si pò verificà se u vetru hè statu temperatu currettamente basatu annantu à u mudellu di e rotture di vetru.

1231211221

INDUSTRIE
ISPETTORE DI VETRIesamina una lastra di vetru temperatu, circandu bolle, pietre, graffi o qualsiasi altri difetti chì puderanu indebulisce la.


Data di publicazione: 05 di marzu di u 2019

Mandate u vostru missaghju à noi:

Chat in linea WhatsApp!