Mark Ford, direttore di sviluppu di fabricazione in AFG Industries, Inc., spiega:
U vetru temperatu hè circa quattru volte più forte di u vetru "ordinariu", o annealed. È à u cuntrariu di u vetru annealed, chì pò sfraccià in frammenti frammentati quandu si rompe, u vetru temperatu si rompe in pezzi chjuchi, relativamente innocu. In u risultatu, u vetru temperatu hè adupratu in quelli ambienti induve a sicurezza umana hè un prublema. L'applicazioni includenu finestri laterali è posteriori in i veiculi, porte d'ingressu, box di doccia è vasca, campi da racquetball, mobili di patio, forni à microonde è lucernari.
Per preparà u vetru per u prucessu di tempering, deve esse prima tagliatu à a dimensione desiderata. (Riduzioni di forza o fallimentu di u produttu pò accade se ogni operazione di fabricazione, cum'è incisione o bordura, si faci dopu à u trattamentu termale.) U vetru hè poi esaminatu per l'imperfezioni chì puderanu causà rotture in ogni passu durante a tempera. Un abrasivi, cum'è carta di sabbia, piglia i bordi affilati da u vetru, chì hè dopu lavatu.
PUBLICIDAD
In seguitu, u vetru principia un prucessu di trattamentu termale in u quale viaghja à traversu un fornu di tempera, in un batch o in continuu. U fornu riscalda u vetru à una temperatura di più di 600 gradi Celsius. (U standard di l'industria hè 620 gradi Celsius.) U vetru hè sottumessu à una prucedura di rinfrescante à alta pressione chjamata "quench". Duranti stu prucessu, chì dura solu sicondi, l'aria d'alta pressione sparghje a superficia di u vetru da una serie di ugelli in diverse pusizioni. Quenching rinfriscà e superfici esterne di u vetru assai più rapidamente cà u centru. Quandu u centru di u vetru si rinfriscà, prova di rinvià da e superfici esterne. In u risultatu, u centru ferma in tensione, è e superfici esterne vanu in compressione, chì dà a forza di u vetru temperatu.
U vetru in tensione si rompe circa cinque volte più faciule ch'è in compressione. U vetru annatu si rompe à 6 000 liri per inch square (psi). U vetru temperatu, secondu e specificazioni federali, deve avè una compressione di a superficia di 10 000 psi o più; generalmente si rompe à circa 24 000 psi.
Un altru approcciu per fà u vetru temperatu hè u temperatu chimicu, in quale diversi sustanzi chimichi scambianu ioni nantu à a superficia di u vetru per creà compressione. Ma perchè stu metudu costa assai più di l'usu di i forni di tempera è di quenching, ùn hè micca largamente utilizatu.
Image : AFG INDUSTRIES
TESTING THE GLASSimplica punching it to make certain that the glass breaks in a lot of small, similar sizes pieces. Si pò assicurà s'ellu u vetru hè statu bè temperatu basatu nantu à u mudellu in i rutti di vetru.
INDUSTRIE
ISPETTORE DI VETROesamina una foglia di vetru temperatu, cerchendu bolle, petre, scratch o qualsiasi altri difetti chì puderanu debilitatu.
Tempu di Postu: Mar-05-2019