U revestimentu ITO si riferisce à u revestimentu di l'ossidu di l'Indium Tin Oxide, chì hè una suluzione cumpostu di indiu, ossigenu è stagnu - vale à dì l'ossidu di indiu (In2O3) è l'ossidu di stagnu (SnO2).
Tipicamente scontru in una forma saturata d'ossigenu custituita da (per pesu) 74% In, 8% Sn è 18% O2, l'ossidu di stagnu di indiu hè un materiale optoelettronicu chì hè grisgiu giallu in forma massiva è incolore è trasparente quandu hè appiicatu in film sottile. strati.
Avà trà l'ossidi cunduttori trasparenti più cumunimenti utilizati per via di a so eccellente trasparenza ottica è conduttività elettrica, l'ossidu di stagno di indiu pò esse dipositu in vacuum nantu à sustrati cumpresi vetru, poliester, policarbonate è acrilicu.
A lunghezze d'onda comprese tra 525 e 600 nm, 20 ohm/sq. I rivestimenti ITO nantu à u policarbonate è u vetru anu rispettivi trasmissioni di luce di punta tipica di 81% è 87%.
Classificazione è Applicazione
Vetru d'alta resistenza (u valore di resistenza hè 150 ~ 500 ohms) - hè generalmente utilizatu per a prutezzione elettrostatica è a produzzione di schermi tattili.
Vetru di resistenza ordinariu (u valore di resistenza hè 60 ~ 150 ohms) - hè generalmente utilizatu per a visualizazione di cristalli liquidi TN è anti-interferenza elettronica.
Vetru di bassa resistenza (resistenza menu di 60 ohms) - hè generalmente utilizatu per a visualizazione di cristalli liquidi STN è u circuitu trasparente.
Tempu di post: Aug-09-2019