Oghje ghjornu, a maiò parte di i prudutti elettronichi utilizanu schermi tattili, allora sapete ciò chì hè un schermu tattile?
"Pannellu tattile", hè un tipu di cuntattu chì pò riceve cuntatti è altri signali d'entrata di u dispusitivu di visualizazione à cristalli liquidi à induzione, quandu si tocca u buttone graficu nantu à u screnu, u sistema di feedback tattile di u screnu pò esse guidatu secondu u prugramma preprogrammatu di diversi dispusitivi di cunnessione, pò esse adupratu per rimpiazzà u pannellu di buttoni meccanichi, è attraversu u display à cristalli liquidi per creà un effettu audio è video vivu.
Sicondu u principiu di funziunamentu, u schermu tattile pò esse divisu in quattru tippi: resistiva, capacitiva induttiva, infrarossa è onda acustica superficiale;
Sicondu u metudu d'installazione, pò esse divisu in tipu plug-in, tipu integratu è tipu integrale;
Quì sottu sò presentati principalmente dui schermi tattili cumunimenti usati:
Chì ghjè un schermu tattile resistivu?
Hè un sensore chì cunverte a pusizione fisica di un puntu di cuntattu (X, Y) in una zona rettangulare in una tensione chì rapprisenta e coordinate X è Y. Parechji moduli LCD utilizanu schermi tattili resistivi chì ponu generà tensioni di polarizazione di u schermu cù quattru, cinque, sette o ottu fili mentre leghjenu a tensione da u puntu di cuntattu.
Vantaghji di u schermu resistivu:
– Hè u più largamente accettatu.
– Hà un prezzu più bassu chè a so contraparte touchscreen capacitiva.
– Pò reagisce à parechji tipi di toccu.
– Hè menu sensibile à u toccu chè un schermu tattile capacitivu.
Chì ghjè un schermu tattile capacitivu?
U schermu tattile capacitivu hè un schermu di vetru cumpostu à quattru strati, a superficia interna è u stratu sandwich di u schermu di vetru sò rivestiti cù un stratu di ITO, u stratu più esternu hè un stratu finu di stratu di prutezzione di vetru di silicone, u rivestimentu sandwich ITO cum'è superficia di travagliu, quattru anguli partenu da i quattru elettrodi, u STRATU internu ITO hè prutettu per assicurà un bonu ambiente di travagliu. Quandu u ditu tocca u stratu metallicu, per via di u campu elettricu di u corpu umanu, l'utente è a superficia di u schermu tattile formanu un condensatore di accoppiamentu, per e currenti d'alta frequenza, u condensatore hè un cunduttore direttu, dunque u ditu assorbe una piccula corrente da u puntu di cuntattu. Sta corrente scorre fora di l'elettrodi nantu à i quattru anguli di u schermu tattile, è a corrente chì scorre attraversu questi quattru elettrodi hè proporzionale à a distanza da u ditu à i quattru anguli, è u controller ottiene a pusizione di u puntu di cuntattu calculendu accuratamente a proporzione di queste quattru currenti.
Vantaghji di u schermu capacitivu:
– Hè u più largamente accettatu.
– Hà un prezzu più bassu chè a so contraparte touchscreen capacitiva.
– Pò reagisce à parechji tipi di toccu.
– Hè menu sensibile à u toccu chè un schermu tattile capacitivu.
I schermi tattili capacitivi è resistivi anu tramindui forti vantaghji pusitivi. In realtà, u so usu dipende da l'ambiente cummerciale è da u modu in cui avete intenzione di utilizà i vostri dispositivi touchscreen. Usendu l'infurmazioni chì avemu furnitu, capirete megliu questi vantaghji è sarete sicuri di fà a scelta ghjusta per a vostra attività unica.
Saida Glass offre una vasta gamma divetru di copertura di u displaycù antiriflessu è antiriflessu è anti-impronta digitale per dispositivi elettrichi interni o esterni.
Data di publicazione: 24 dicembre 2021