In "trè ghjorni una piccula crescita, cinque ghjorni una grande crescita", u prezzu di u vetru hà righjuntu un livellu record. Questa materia prima di vetru apparentemente ordinaria hè diventata una di l'imprese più sbagliate quest'annu.
À a fine di u 10 di dicembre, i futures di u vetru eranu à u so livellu più altu dapoi ch'elli sò diventati publichi in dicembre 2012. I principali futures di u vetru eranu scambiati à 1991 RMB/ton, mentre paragunatu à 1.161 RMB/ton à a mità d'aprile,Un aumentu di 65% in questi ottu mesi.
A causa di a scarsità di l'offerta, u prezzu spot di u vetru hè cresciutu rapidamente dapoi maghju, da 1500 RMB/ton à 1900 RMB/ton, un aumentu cumulativu di più di u 25%. Dopu à l'entrata in u quartu trimestre, i prezzi di u vetru sò inizialmente rimasti volatili intornu à 1900 RMB/ton, è sò tornati à a ripresa à l'iniziu di nuvembre. I dati mostranu chì l'8 di dicembre u prezzu mediu di u vetru float in e principali cità di a Cina era di 1.932,65 RMB/ton, u più altu dapoi a mità di dicembre 2010. Hè statu signalatu chì u costu di una tonnellata di materia prima di vetru hè intornu à 1100 RMB circa, ciò chì significa chì i pruduttori di vetru anu più di 800 yuan di prufittu per ogni tonnellata in un tale ambiente di mercatu.
Sicondu l'analisi di u mercatu, a dumanda finale di vetru hè u principale fattore chì sustene u so aumentu di prezzu. À l'iniziu di quest'annu, affettata da COVID-19, l'industria di a custruzzione hà generalmente cessatu u travagliu finu à marzu dopu chì l'epidemia domestica hè stata efficacemente prevenuta è cuntrullata. Cù u ritardu in u prugressu di u prugettu, l'industria di a custruzzione pare avè righjuntu u ritmu di u travagliu, ciò chì hà purtatu à una forte dumanda in u mercatu di u vetru.
À u listessu tempu, u mercatu downstream in u sudu hà cuntinuatu à esse bonu, i picculi elettrodomestici in casa è à l'esteru, l'ordini di prudutti 3C sò rimasti stabili, è l'ordini di alcune imprese di trasfurmazione secundaria di u vetru sò aumentati ligeramente mese dopu mese. In u stimulu di a dumanda downstream, i pruduttori di a Cina orientale è meridionale anu aumentatu continuamente i prezzi spot.
Una forte dumanda pò ancu esse vista da i dati di l'inventariu. Dapoi a mità d'aprile, e materie prime di vetru sò state vendute relativamente rapidamente, u mercatu cuntinueghja à digerisce un gran numeru di stock accumulati per via di l'epidemia. Sicondu i dati di Wind, à u 4 di dicembre, l'inventariu di prudutti finiti di vetru float di l'imprese naziunali era di solu 27,75 milioni di scatule di pesu, in calata di u 16% rispetto à u listessu periodu di u mese scorsu, un minimu di quasi sette anni. I participanti à u mercatu aspettanu chì l'attuale tendenza à a calata cuntinuessi finu à a fine di dicembre, ancu s'è u ritmu hè prubabile di rallentà.
Sottu à u strettu cuntrollu di a capacità di pruduzzione, l'analisti credenu chì u vetru float hè previstu per l'annu prossimu in una crescita di a capacità di pruduzzione assai limitata, mentre chì i profitti sò sempre alti, dunque u ritmu operativu è u tassu di utilizzazione di a capacità sò previsti alti. Da u latu di a dumanda, u settore immubiliare hè previstu di accelerà a custruzzione, u cumpletamentu è e vendite, l'industria automobilistica mantene un forte momentum di crescita, a dumanda di vetru hè prevista di esse aumentata, è i prezzi sò sempre in una fase di momentum ascendente.
Data di publicazione: 15 dicembre 2020