UVC si riferisce à a lunghezza d'onda trà 100 ~ 400 nm, in a quale a banda UVC cù lunghezza d'onda 250 ~ 300 nm hà un effettu germicida, in particulare a megliu lunghezza d'onda di circa 254 nm.
Perchè l'UVC hà un effettu germicida, ma in certi casi hà bisognu di bluccallu ? L'esposizione à longu andà à a luce ultravioletta, a pelle umana, l'estremità, l'ochji averanu diversi gradi di scottature solari; l'uggetti in a vetrina, i mobili pareranu sbiaditi.
U vetru senza trattamentu speciale pò bluccà circa u 10% di i raggi UV, più u vetru hè trasparente, più bassu hè u tassu di bloccu, più u vetru hè grossu, più altu hè u tassu di bloccu.
Tuttavia, sottu à a luce esterna à longu andà, u pannellu di vetru ordinariu applicatu à a macchina publicitaria esterna serà propensu à prublemi di sbiadimentu o di sbucciatura di l'inchiostru, mentre chì l'inchiostru speciale persunalizatu resistente à i raggi UV di Saide Glass pò passà uprova di dipendenza resistente à i raggi UV di l'inchiostrudi 0,68w/㎡/nm@340nm per 800 ore.
In u prucessu di prova, avemu preparatu 3 marche diverse d'inchiostru, rispettivamente à 200 ore, 504 ore, 752 ore, 800 ore cù inchiostri diversi per fà una prova di tagliu trasversale, una di elle à 504 ore cù inchiostru cattivu, un'altra à 752 ore cù inchiostru spento, solu l'inchiostru persunalizatu speciale di Saide Glass hà passatu sta prova di 800 ore senza alcun prublema.
Metudu di prova:
Pone u campione in a camera di prova UV.
Tipu di lampada: UVA-340nm
Requisitu di putenza: 0,68 w/㎡/nm@340 nm
Modu ciclu: 4 ore di radiazione, 4 ore di condensazione, un totale di 8 ore per ciclu
Temperatura di radiazione: 60 ℃ ± 3 ℃
Temperatura di cundensazione: 50 ℃ ± 3 ℃
Umidità di condensazione: 90°
Tempi di Cicli:
25 volte, 200 ore - prova di tagliu trasversale
63 volte, 504 ore - prova di tagliu trasversale
94 volte, 752 ore - prova di tagliu trasversale
100 volte, 800 ore - prova di tagliu trasversale
I risultati di i criteri per determinà: adesione di l'inchiostru centu grammi ≥ 4B, inchiostru senza differenza di culore evidente, a superficia senza screpolature, sbucciature, bolle sollevate.
A cunclusione mostra chì: a stampa serigrafica di a zona ditinta resistente à i raggi UVpò aumentà l'assorbimentu di l'inchiostru bluccante di a luce ultravioletta, stendendu cusì l'adesione di l'inchiostru, per evità a decolorazione o u sbucciamentu di l'inchiostru. L'effettu anti-UV di l'inchiostru neru serà megliu cà quellu biancu.
Sè vo circate una bona tinta resistente à i raggi UV, cliccatequìper parlà cù i nostri venditori prufessiunali.
Data di publicazione: 24 d'aostu 2022