Affettatu da a nova epidemia di pneumonia da coronavirus, u guvernu di a pruvincia di [Guangdong] attiva una risposta d'emergenza sanitaria publica di primu livellu. L'OMS hà annunziatu chì si tratta di una emergenza sanitaria publica di primu livellu, è parechje imprese di cummerciu esteru sò state affettate in a pruduzzione è in u cummerciu.
In quantu à a nostra attività, in risposta à a chjama di u guvernu, avemu allargatu e vacanze è pigliatu misure per prevene è cuntrullà l'epidemia.
Prima di tuttu, ùn ci sò micca casi cunfirmati di pneumonia causata da u novu coronavirus in a zona induve si trova a cumpagnia. È urganizemu gruppi per monitorà e cundizioni fisiche di l'impiegati, a storia di i viaghji è altri registri cunnessi.
Siconda, per assicurà a furnitura di materie prime. Investigà i fornitori di materie prime di u produttu, è cumunicà attivamente cun elli per cunfirmà l'ultime date previste per a pruduzzione è a spedizione. Sè u fornitore hè assai affettatu da l'epidemia, è hè difficiule di assicurà a furnitura di materie prime, faremu aghjustamenti u più prestu pussibule, è piglieremu misure cum'è u cambiamentu di materiale di riserva per assicurà a furnitura.
Dopu, verificate u trasportu è assicuratevi di l'efficienza di u trasportu di i materiali è di e spedizioni in entrata. Affettatu da l'epidemia, u trafficu in parechje cità hè statu bluccatu, e spedizioni di materiali in entrata puderanu esse ritardate. Dunque, una cumunicazione puntuale hè necessaria per fà l'aghjustamenti di pruduzzione currispondenti se necessariu.
Infine, seguitate u pagamentu è pigliate attivamente misure derogatorie è fate attenzione attivamente à e pulitiche attuali di i guverni [di Guangdong] per stabilizà u cummerciu esteru.
Credemu chì a velocità, a scala è l'efficienza di risposta di a Cina sò raramente viste in u mondu. Infine supereremu u virus è inaugureremu a primavera chì vene.
Data di publicazione: 13 di ferraghju 2020